Wednesday 5 September 2012

Entry pertama

Assalammualaikum..
Name aku seliparedwin. Biarlah korang kenal aku dgn name tu. Sebab aku rase name tu sesuai dgn aku.
Dulu aku ade blog, tapi aku rase nk buat blog baru sbb blog lame aku terlalu byk knangan. hahaha

Blog ni aku tulis suke2 je.ape yg aku rase,itu yg aku tulis. terpulanglah nk bace ke x. AAK? hahaha
biar aku cite sket2 psl diri aku.

nama:seliparedwin
umur:xberape nk tua sangat
jantina:hanya Allah yang tau
hobi:lukis,tengok gambar
status:bujang

hahaha tu jela psl diri aku.nanti aku update lg k. aku dh mngntok ni. boleh pulak td aku dh tdo.tp aku tjage n trus buat blog ni.haha xde keje.tp sebelum tu, aku tringin nk blaja smyg tahajud.ade x org sudi nk ajar?

aku nk uplod gmbr tp apesal lh pc aku ni ha tak bg aku uplod.cis sabo jela.next time k.
wassalam.

No comments:

Post a Comment